zondag 27 maart 2011

Dag 188, laatste dag terug naar Brugge ... snik!

De TGV staat klaar voor vertrek in Marseille St. Charles. Een kleine 6 uur zal ik in deze trein zitten.

Na een herstellende nacht heeft de wekker mijn doen opstaan en was het tijd te vertrekken. Eerst nog mijn ontbijt en dat van Geraldine en Mauricio gaan kopen (don cato heeft zijn dieet koekjes) en dan het finaal afscheid. De laatste keer afscheid deze reis!
Een dik half uur wandelen later stond ik in Marseille St Carles voor mijn trein (TGV 9860, Marseille St Charles 8h41 - Brussel-zuid 14h15, reservatie 28euro.) naar Brussel. Een ietwat saaie 5.5 uur durende rit, grotendeel aan 'hoge snelheden'. Net na de grensovergang tussen France en Belgie besefte ik heb ineens, het is voorbij ... de zes maanden zijn voorbij ... het is alsof het nooit gebeurt is! SNIK!
In Brussel zuid dan met de eerste aansluitende IC trein naar Brugge (IC trein naar oostende van 15h05) en tegen de late namiddag was ik terug thuis, 188 dagen na het vertrek hier in eind september.

HET EINDE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten